משלוחים והחזרות
בחברת ענוד למסחר כללי, אנו עוסים כל מעמץ להבטיח שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מההזמנות שלהם.
כמו כל העסקים המקוונים, אנו משתמשים בחברות שליחויות של צד שלישי כדי לאסוף ולספק את הסחורה אליך. כאשר הסחורה יוצאת מהמחסן שלנו, חברת השליחים תהיה אחרית לספק אותה לך. למרות שאנו יכולים לתת הערכות לגבי מועד הגעת המשלוח, לפי המידע של חברת השליחים, איננו יכולים להבטיח את הביצועים שלהם, מכיוון שהם חברה נפרדת.
במקרה של עיכובים כלשהם, אנו ניצור קשר עם חברת השליחים כדי לתת לך מידע על המשלוח שלך, וכדי להבטיח שתקבל אותו.טיפול בלקוחות חשוב לנו מאוד ולכן נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח את שביעות רצונך.
טבלת הערכת זמני אספקה. שימו לב: מספר ימים מתייחס לימי עבודה בלבד
איזורסוג משלוח | דרישות | זמן הספקה | עלות | |
כל האיזורים | משלוח חינם להזמנות מעל 399 | ההזמנה תבוצע לפני שעה 12:00 | 5 - 7 days | Free |
כל האיזורים | משלוח מהיר | ההזמנה תבוצע לפני שעה 12:00 | Next Day | 50 |
כל האיזורים | משלוח רגיל | ההזמנה תבוצע לפני שעה 12:00 | 5 - 7 days | 35 |
Returns & Refunds
אם מכל סיבה שיש, אתה תרצה להחזיר הזמנתך אנו בצע את השלבים הבאים
תהליך החזרות ומדיניות החזר כספי עבור מוצרים הכוללים צבע לוח מחיק חכם (לבן או שקוף):
צבע לוח מחיק חכם נחשב כמוצר מסוכן בגלל הרגישות של חלק מהמרכיבים שלו. בשל התקנות הנוגעות להובלת סחורות מסוכנות, הדבר עלול להקשות על החזרת ערכות המכילות את המוצר באמצעות שליח או דואר רגיל. אם תחליט לבטל או לשנות את הזמנתך לפני הגעתה, אנו ממליצים שתסרב קבלת המוצר מהשליח. בתוך כך, הסחורה תוחזר ישירות אלינו.
אם תחליט לבטל או לשנות את הזמנתך לאחר מסירתה וקבלתה על ידך, לא נוכל לקחת אחריות על החזרתה. נוכל לזכות אותך רק לאחר שהסחורה הוחזרה אלינו ונבדקה.
תהליך החזרות ומדיניות החזרים עבור מוצרי Smarter Surfaces™:
במקרה של ביטול הזמנה טרם יציאת המשלוח אל בית הלקוח ניתן לבטל את הזמנה ולקבל זיכוי עבור מלוא הסכום.
ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם שימוש, וזאת בהודעה בכתב לדואר אלקטרוני support@smartersurfaces.co.il. הביטול יכנס לתוקפו רק עם אישור קבלת ההודעה על-ידי החברה
אם ברצונך לעשות זאת, אנא בצע את השלבים הבאים:
שלח דוא"ל ל support@smartersurfaces.co.il שמסביר סיבת החזרתך. נא לציין גם את מספר ההזמנה או החשבונית שלך.
לאחר בירור פנייתך יש להחזיר את המוצר לכתןבת: " רחוב אבו בכר א סדיק 10 - ירושלים) או לכתובת אשר תינתן לך (אם שונה מהכתובת לעיל) עד 14 ימים מיום קבלת המוצר באופן שסוכם מול נציג החברה.
לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם, ובניכוי עלות שליחות. אם המוצר נבדק על ידי גורם מטעם חברתנו ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו החדשה והמקורית וסגור בסגירת היצרן, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה , לא ניתן יהיה לזכות בגין מוצר זה. כלל זה חל על כל סוגי המשלוחים. שימו לב, רוב שירותי הדואר המקומיים לא יקבלו צבע ו/או נוזלים וייתכן שתצטרכו להחזיר את הסחורה באמצעות שליח.
במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.
חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקים לפני שילוח. במקרה של מוצר פגום אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981.
החזרים ועמלות
אנו מבקשים שהלקוח יהיה אחראי לכל עלויות המשלוח. לא יתקבלו החזרות שלא שולמו. הערה: במקרה הבלתי סביר שהפריטים ניזוקים על ידי המוביל, תוכל להגיש תביעה מול המוביל המספק עבור מלוא העלות של נזק הפריטים